Matkailun kehittäminen

Matkailuhankkeet

#HimosJämsä -yritysryhmähankkeet

#HimosJämsä ja SOTU –somella tulosta on matkailu- ja palveluyritysten yritysryhmähanke, jossa toteutetaan yrityslähtöisesti markkinoinnin toimenpiteitä ja analysoidaan niiden tuloksellisuutta.

Matkalla Suomen Sydämessä

Matkalla Suomen Sydämessä on Mänttä-Vilppulan, Jämsän, Juupajoen, Keuruun, Oriveden, Ruoveden ja Virtain matkailuverkosto, joka toteuttaa kansainvälistä matkailumarkkinointia alueen yhteistyönä.

Lakeland – Jyväskylä Region 2019-2021

Lakeland-hankkeen tavoitteena on luoda Keski-Suomesta tiivis osa Visit Finlandin Western Lakeland -aluetta ja suunnitella ja kehittää uusia tuotteita matkanjärjestäjien tarpeisiin.

Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun

Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun -projekti keskittyy alueen matkailutarjonnan konkreettiseen tuotteistamiseen, markkinointiin ja myyntiin yhdessä alueen yritysten ja alan johtavien toimijoiden kanssa.

 

Matkailun vastuullisuus näkyväksi Keski-Suomessa – hanke

Matkailun vastuullisuus näkyväksi Keski-Suomessa -hankkeen tavoitteena on vastuullisuuden tuominen näkyväksi Keski-Suomen matkailualueella, matkailuyrityksissä ja luontokohteissa ensisijaisesti matkailijoille ja matkanjärjestäjille ja toissijaisesti paikallisilla ja medialle, matkailualueen elinvoiman varmistamiseksi.

Tilastot

Majoitustilastot

Matkailutilastoja kerätään valtakunnallisesti aina kuukausittain. Tilastoista saa kattavaa tietoa matkailun kehityksestä koko valtakunnan tasolla sekä paikallisesti. Tilastot on koonnut Tutkimus- ja analysointikeskus TAK Oy.

Jaa