Matkailun kehittäminen

 

Matkailuhankkeet

HimosJämsä matkailualueen toimintaympäristön kehittäminen

Hankkeen tavoitteena on alueen matkailustrategian ja yhteisen toimintamallin kehittäminen, joka vahvistaa HimosJämsä matkailualueen kilpailukykyä sekä brändin kehittämistä. HimosJämsän matkailuyritysten osaamisen kehittäminen ja ulkoilu- ja retkeilyreitistöjen kehittäminen.

Matkalla Suomen Sydämessä

Matkalla Suomen Sydämessä on Mänttä-Vilppulan, Jämsän, Juupajoen, Keuruun, Oriveden, Ruoveden ja Virtain matkailuverkosto, joka toteuttaa kansainvälistä matkailumarkkinointia alueen yhteistyönä.

Lakeland – Jyväskylä Region 2019-2021

Lakeland-hankkeen tavoitteena on luoda Keski-Suomesta tiivis osa Visit Finlandin Western Lakeland -aluetta ja suunnitella ja kehittää uusia tuotteita matkanjärjestäjien tarpeisiin.

Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun

Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun -projekti keskittyy alueen matkailutarjonnan konkreettiseen tuotteistamiseen, markkinointiin ja myyntiin yhdessä alueen yritysten ja alan johtavien toimijoiden kanssa. Keitele-Päijänne alueen matkailutarjonta on koottu didgittaaliselle myyntialustalle LakelandBooking.com.

 

Matkailun vastuullisuus näkyväksi Keski-Suomessa – hanke

Matkailun vastuullisuus näkyväksi Keski-Suomessa -hankkeen tavoitteena on vastuullisuuden tuominen näkyväksi Keski-Suomen matkailualueella, matkailuyrityksissä ja luontokohteissa ensisijaisesti matkailijoille ja matkanjärjestäjille ja toissijaisesti paikallisilla ja medialle, matkailualueen elinvoiman varmistamiseksi.

Päättyneet hankkeetJämsän sydän logo

#himosjämsä ja SOTU-somella- hanke

Vuonna 2018 alkaneen #HimosJämsä – hankkeen 22 matkailu- ja palvelualan yrittäjästä koostuva kokonaisuus on tehnyt kehitystyötä Himos-Jämsän esiintuomiseksi monipuolisena matkailukohteena ja aktiviteettien keskuksena. Hanketta koordinoi Jämsän kaupunki yhdessä jyväskyläläisen markkinointikumppani FlowHouse Oy:n kanssa.

Jaa