Matkailun kehittäminen

 

Matkailuhankkeet

#HimosJämsä -yritysryhmähankkeet

#HimosJämsä ja SOTU –somella tulosta on matkailu- ja palveluyritysten yritysryhmähanke, jossa toteutetaan yrityslähtöisesti markkinoinnin toimenpiteitä ja analysoidaan niiden tuloksellisuutta.

Matkalla Suomen Sydämessä

Matkalla Suomen Sydämessä on Mänttä-Vilppulan, Jämsän, Juupajoen, Keuruun, Oriveden, Ruoveden ja Virtain matkailuverkosto, joka toteuttaa kansainvälistä matkailumarkkinointia alueen yhteistyönä.

Lakeland – Jyväskylä Region 2019-2021

Lakeland-hankkeen tavoitteena on luoda Keski-Suomesta tiivis osa Visit Finlandin Western Lakeland -aluetta ja suunnitella ja kehittää uusia tuotteita matkanjärjestäjien tarpeisiin.

Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun

Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun -projekti keskittyy alueen matkailutarjonnan konkreettiseen tuotteistamiseen, markkinointiin ja myyntiin yhdessä alueen yritysten ja alan johtavien toimijoiden kanssa.

 

Matkailun vastuullisuus näkyväksi Keski-Suomessa – hanke

Matkailun vastuullisuus näkyväksi Keski-Suomessa -hankkeen tavoitteena on vastuullisuuden tuominen näkyväksi Keski-Suomen matkailualueella, matkailuyrityksissä ja luontokohteissa ensisijaisesti matkailijoille ja matkanjärjestäjille ja toissijaisesti paikallisilla ja medialle, matkailualueen elinvoiman varmistamiseksi.

Jaa